-
-
"שיווק - לא עובד! נקודה."
זה מה שאמר לי בעל עסק שהגיע להירשם לתוכנית ייעוץ אצלי.
זו הייתה נקודה הפתיחה שלו בשיחה.
בשיחה, הוא הסביר לי כיצד הוא הוציא אלפים על שיווק, קידום ופרסום מסוגים שונים.... ושום דבר לא עבד!
לאחר מספר חודשים הוא שלח לי את המכתב הבא:
-
לכבוד עפר פלאוט,
במרץ פניתי אליך בכדי למצוא פתרון לשתי בעיות עסק לממכר גלידה שבבעלותי.
האחת הגדלת מחזור המכירות והשניה גיוס כוח אדם.
במהלך תקופת עבודתנו הצלחנו לעלות את מחזור המכירות החודשי בין 10-20% ובנוסף למדתי איך מתנהל קידום מיקצועי ומה הצעדים שעלי לעשות לשם הקמת מועדון לקוחות.
בהמשך טיפלנו בנושא כוח האדם על ידי פניה לעובדים פוטנציאלים באמצעי המדיה השונים ותליית מודעות שניסחנו. לאחר תקופה קצרה קלטנו עובדים חדשים.
שמחתי על כך שניתנה לי האפשרות לעבוד איתך וכתוצאה מכך לקדם את העסק שלי.
בברכה
מני יוסף, גלידות דלי קרים.
-
זה מה שעוד לקוחות מספרים אחרי סמינר השיווק המיוחד...
-
-
-
-
מהו ההפסד האמיתי כתוצאה משיווק לקוי?
מסתבר שרוב בעלי העסקים משתמשים בהגדרה הלא מעשית של המונח 'הפסד'.
אז מה המשמעות הנפוצה של המילה 'הפסד'?
המשמעות הנפוצה של 'הפסד' היא שאם הוצאת 120,000 שח, והכנסת 100,000 שח - אז הפסדת 20,000 שח.
אך זו הגדרה לא מעשית, מאחר והיא לא מסייעת להגדיל את הרווחים שלך בצורה עקבית!
במקרה הטוב, היא מסייעת לצמצם את הגרעון התזרימי מתוך הכנסה קיימת, אך בודאי לא מגדילה אותה....
הגדרה מעשית ושימושית של המונח 'הפסד'
הגדרה מעשית ושימושית תסייע לך לתפקד טוב יותר, להשיג תוצאות טובות יותר ולאתר היכן קיימים הפסדים ולעזור לך לצמצם אותם.
אז הנה ההגדרה המעשית:
הפסד = הפוטנציאל שלא מומש.
לדוגמה: אם יש לך מסעדה, וההוצאות הקבועות כוללות חשמל, שכירות, משכורות לעובדים ויש לך 15 מקומות ריקים כל יום, אז ההפסד האמיתי הוא אותה הכנסה שהייתה יכולה להיכנס מעוד 15 לקוחות חסרים. זה ההפסד!
אפילו אם היית מצליח (מבלי להוציא יותר כסף ממה שאתה כבר מוציא) להביא אפילו עוד 2 או 3 לקוחות, ההפסד היה מצטצמם. ?
ומה היה קורה עם היית מביא עוד 20 או 40 לקוחות שמוכנים לעמוד בתור אליך?
זו המטרה של שיווק: ליצור רצון ולמכור משהו כך שתמקסם את הפוטנציאל שתוכל לקבל ממכירת המוצרים והשירותים שלך.
לכן כל דקה שתשקיע בסמינר השיווק המיוחד
תעזור לך לצמצם את ההפסד האמיתי שלך.
-
בעקבות הסמינר היום למדתי מספר דברים שאני בטוחה שיעזרו לי בהמשך על מנת להגדיל את קהל הלקוחות שלי.
נופצו מספר מיתוסים לגבי דרכי הפרסום שעבדנו דרכן עד כה.
הבנתי שעלי לנהל מערכת סטטיסטיקות שבועית כדי לדעת אם ואיך התקדמתי.
למדתי כיצד לנסח מודעות פרסום שעובדות!
אני בטוחה שהמידע הזה יעזור לי בהמשך הדרך.
שרון דיין, בעלים, קייטרינג מוזה.
-
אז מה המקסימום אליו תוכל להגיע?
זו שאלה שאני שואל בעלי עסקים בפגישה הראשונה:
מבלי להגדיל שום עלויות בסיסיות - מה המקסימום של מכירות והזמנות עבודה שהעסק שלך יכול לספק כבר היום?
כעת לאחר שיש לך את התשובה, שאל:
כמה מכירות והזמנות עבודה יש היום (או בחודש האחרון)?
אחרי שהפער בין השניים מתבהר, זה קל מאוד לראות אם ההפסד האמיתי ואת חוסר היעילות שחלק ניכר מהם כתוצאה מליקויים בשיווק ובקידום.
אז יש לי שלוש שאלות עבורך:
- מה המקסימום של מכירות והזמנות עבודה שתוכל לקבל היום?
- כמה מכירות והזמנות עבודה היו בתקופה האחרונה?
- מה הפער ביניהם?
בדיוק בשביל לחסל את הפער הזה, יצרתי את סמינר השיווק המיוחד הזה.
כך תוכל לקבל כלים מעשיים ונוסחאות מדויקות, כיצד למזער את ההפסד ולהרוויח קופה גדולה הרבה יותר!
-
ההרצאה הועברה באופן מרתק, מעניין ועם דוגמאות מעשיות.
הזמן עבר מאוד מהר.
הופנמו תובנות שהובאו והוצגו.
ניתנו טיפים מועילים והועלו רעיונות יצירתיים.
כל המשתתפים בהרצאה הביעו את דעתם ותרמו מנסיונם.
ההרצאה עשתה לי סדר בחשיבה ובמידע.
מירי חינסקי, בעל חברה לכתיבה טכנית
-
נעים להכיר
שמי עפר פלאוט, ואני הבעלים של אקספדיטור מאיץ עסקים ליווי עסקי והכשרת מנהלים.
כעשר שנים, אני עוזר לבעלי עסקים להיות יציבים יותר, לשמור על האתיקה, ולהיות יותר פרודוקטיביים בעזרת כלי ניהול ושיטות מדויקות.
שיווק הוא אחד הנושאים המרכזיים שכל בעל עסק צריך לשלוט בו במלואו.
על ידי כך, שתלמד כיצד לבצע שיווק בצורה מדויקת (בלי ללכת על עיוור או לנסות לנחש), תוכל לשגשג ולפנות זמן יקר לטפל בעתיד של העסקים שלך ולהרחיב את פעילותך הכללית.
-
התשובה מתחת לאף שלך!
מסקרים רבים שערכתי בקרב אלפי בעלי עסקים ממגוון תעשיות במשק, עולה שהשאלות הנוגעות לשיווק חוזרות על עצמן.
-
דוגמאות לשאלות של בעלי עסקים שחוזרות על עצמן בנושא שיווק:
-
איך להגדיל את מספר הלקוחות והמחזור של העסק?
-
איך מדייקים במסרים השיווקיים?
-
איך בונים אסטרטגיה שיווקית לעסק ותוכנית עבודה?
-
איך להגיע בדיוק ללקוחות שאני רוצה?
-
איך מצליחים לארגן ולשווק עסק בצורה הכי טובה, מקצועית, נכונה, משתמשים בכל אמצעי המדיה, כולל אלה שניתנים היום בחינם?
-
איך נמנעים מסיכונים בשוק?
-
איך אני משיגה לקוחות ואיך אני משמרת לקוח?
-
איך להתמודד עם תחרות ואיך להקנות יחודיות לעסק שלי?
-
מה השלב הבא שעליי לעשות כדי לעלות מדרגה ?
- איך חודרים לשוק? ומה הכלים האפקטיביים המוכחים בניסיון שיעזרו לי להשיג את המטרה?
-
איך אני מצליח למנף את היתרונות שלי?
-
כיצד לשווק מפה לאוזן?
-
איך מלקוח אחד להכפיל למיליון לקוחות?
-
כיצד לשווק את עצמי?
-
איך מגיעים לקהל יעד מתאים ואיך להגדיל את מאגר הלקוחות בעסק?
- איך ניתן לשלב את האינטרנט הכי טוב שיש בעסק?
- איך לגרום ללקוחות לפנות אליי, מבלי שאנסה לגייס אותם בעצמי?
- איך להצליח בלי נפילה כלכלית?
- איך להצליח באמצעות שיווק לא תקיף?
-
-
מה שחשבתי עד היום על פרסום בצורה "שלילית" לימד אותי שלא בדיוק נכון הדבר.
צריך לבדוק (סקרים) מה הציבור והלקוחות מעוניינים ולפי זה לשדר את המסר.
תודה!
איתן הפורץ - מנעולים וכספות
-
אז תגיד, אפשר לתת מענה לכל השאלות האלה?!
התשובה היא: כן!
אך זהירות!!!!
תוכנית ההכשרה הזו אינה עבור כל אחד.
אם אתה מאמין ובטוח שאתה כבר יודע הכל ושאין לך מה ללמוד - חבל שתבוא.
תתכווח כל היום להוכיח לי שאני טועה ואתה צודק.
בסוף היום תשאר עם אותן השיטות ואותן התוצאות שהשגת עד עכשיו.
אני מוותר על התענוג.
אם אתה מסוג האנשים שעושים רק מה ש"כולם עושים" - פשוט המשך לעשות את זה.
כי הסמינר הזה, יהווה נקודת שינוי בלתי הפיך בנקודת המבט והחשיבה שלך בנושא השיווק.
לכן, רק אם אתה ממש רוצה לקבל תוצאות טובות יותר בשיווק, ואתה מספיק פתוח כדי ללמוד שיטה חדשה ומוכחת, ואם תהיה מוכן לעשות דברים שאומר גם אם הם "לא נשמעים הגיוניים" או רגילים - תצליח!
בסמינר נעבור על נוסחאות מעשיות וכיצד ליישם אותן מייד בצאתך מהסמינר כדי לקבל תוצאות מדויקות.
-
אז למה יש אנשים שהשיווק לא עובד להם?
ישנן סיבות רבות מדוע שיווק לא עובד - אך יש סיבה אחת בסיסית שמסבירה את כולן:
חוסר בידע מעשי בתחום השיווק, ונתונים כוזבים שממלאים את הריק שנוצר.
הנה כמה דוגמאות לרעיונות מוטעים בשיווק:
-
"מי עיצב לך את פריט הקידום?" - "הגרפיקאי!"
"הגרפיקאי שלי מאוד מקצועי והוא אמר שזה מה שצריך."
לקוח שלי סיפר לי שלפני הייעוץ שקיבל אצלי, הוא הוציא 45,000 (ארבעים וחמישה אלף שח) עבור עיצוב מקצועי במשרד יחסי ציבור ידוע.
בין השאר השירות כלל ניסוח ועיצוב של פליירים.
הבעלים שת אותו משרד, ניסח ועיצב פלייר שהופץ בתל-אביב ב 100,000 (מאה אלף!!!) עותקים ואפילו לקוח אחד לא נכנס בעקבות הפלייר הזה לעסק.
מדוע?
אחרי שהחזקתי את הפלייר מול עיניו של הלקוח שלי ושאלתי אותו שאלה אחת בלבד - הוא הבין. לו הוא היה יודע את זה קודם, הוא היה חוסך בזבוז עצום של כסף, זמן והשקעה יקרים שירדו לטמיון.
הסתמכות על "ברי סמכא" שעובדים עם שיטות לא מעשיות, במקום על מה שהציבור שלך באמת רוצה (לא מה שאתה חושב שהם צריכים, אלא מה שהם באמת צריכים) מביא לבזבוז וחסור אמון בשווק.
"פרסמתי המון בגוגל ופייסבוק ולא קיבלתי תגובות"
האמת שהתקלה הרצינית כאן היא בכלל לא לעקוב מי מגיע מאיזה פרסום.
כך שלמעשה ייתכן שבכלל חלק מהפרסום עבד טוב, אך אינך יודע לעקוב אחר התוצאות כדי לנתח במדויק ולא 'על פי הרגשה' מה עבד ומה לא.
"איך עובד הקמפיין?" - "גרוע!"
לקוח שלי - רופא שיניים עם מרפאות בשתי ערים במרכז הפיץ פליירים שניסחנו יחד איתו.
כשהתקשרתי לפקידה שלו לברר איך הולך להם, היא השיבה "לא משהו. יש כאן רק כ 30 איש שממתינים כעת בתור לפגישה."
התפלאתי ושאלתי אותה כמה פליירים הם הפיצו - והיא השיבה לי 400(!!!).
מחוסר ידע וניסיון, לעיתים אנשים לא יודעים למה לצפות. אם בדרך כלל על כל 1000 פליירים שמופצים חוזר מתעניין אחד כאן הם קיבלו מתעניין אחד על כל 14 פליירים שהופצו!!!
"פעם פרסמתי והפרסום לא עבד!"
אטליז מבני ברק איתו עבדתי שהגיע לקבל ייעוץ, סיפר לי שהפרסום אצלו לא עובד.
מדוע? כי פעם הוא הפיץ כרזות וזה לא החזיר לו שום תוצאות.
כשבררתי פרטים מדוייקים מצאתי שהוא הפיץ פעם אחד בלבד - 3000 עותקים וציפה לתגובות נלהבות.
הטעות: אם לא חוזרים על המסר מספר פעמים ובצורה נכונה עבור אזור חדש שלא שמעו בו עליך, חבל על הכסף.
"אם אפרסם - יחשבו שאני במצב גרוע!"
בעלי עסקים שלא רגילים להשתמש בשיווק באופן שגרתי, עלולים לשגות ולחשוב שפרסום ושיווק שמספר לעולם על השירותים והמוצרים שלך, משדר מצוקה.
בעלי עסקים כאלה, הם בעמדת תוצאה שהם מעדיפים להמשיך "להמתין בשקט" לישועה שלא תבוא.
האמת היא שאם תמשיך לא לשווק ולפרסם, באמת תהיה במצב גרוע!
נתונים כוזבים ורעיונות מקובעים, מונעים מאדם להטמיע פתרונות מעשיים לבעיותיו.
סמינר השיווק המיוחד, יעזור לך להיפטר ממספר נתונים כאלה.
-
שריין את מקומך בסמינר כעת ועבור לעמוד התשלום:
-
-
-
מה לומדים בסמינר השיווק המיוחד ולמה הוא מיוחד?
הסמינר הזה הוא למעשה סדנה שכוללת נוסחאות מעשיות ומדויקות וכלים רבי עוצמה.
אך זהו אינו סמינר מסוג של "חכה שאגיע הביתה ואנסה להבין מה אני צריך ליישם קודם.".
אתה תעשה הכל ומייד לאחר לימוד כל פרק בסמינר.
לאחר כל פרק, מבצעים תרגול של החומר הנלמד
כך שעד סיום הסדנה, תהיה לך תוכנית תקפה ומסודרת שכוללת את הצעדים לביצוע שלה בעסק שלך.
-
מה תלמד בסמינר השיווק המיוחד?
- מהי המטרה האמיתית של שיווק ואיך משיגים אותה בקלות?
- מהם שני המוצרים העיקריים של מנהל השיווק?
- מי הוא הלקוח האידאלי שלך ואיך להגיע אליו?
- בניית אסטרטגיה מעשית לשימוש נכון בערוצי שיווק.
- מהי רשימת 171 פעולות הקידום של ארגון והיכן מוצאים אותה?
- מהם שלושת כללי היסוד לעיצוב מסר שיווקי אפקטיבי ומהו מסלול העין?
- איך להמנע מבזבוז של אלפים על פרסום וקידום שלא מביא תוצאות בפייסבוק, אתר, גוגל ובכל מדיה אחרת?
- מהו כלי המפתח לסטטיסטיקות בשמיים ואיך מוצאים בעזרתו מה מעורר את הקהל שלך לתגובה?
- מהם שני סוגי השיווק הבסיסיים הקיימים בכל עסק?
- איך לארוז מחדש את המוצרים והשירותים שלך כדי להגביר את מימוש הפוטנציאל שלהם בשוק?
- מהו הכלי ש"מאסטרים בשיווק" שוכחים להשתמש בו?
- חמש אזהרות בנוגע לשימוש בסקרים.
- דוגמאות לעבודה נכונה עם רשימות דיוור וניוזלטר.
- מהו העקרון הבסיסי של קידום?
- כמה כסף ומאמץ תצטרך להשקיע בקידום כדי לממש את מלוא הפוטנציאל?
-
אז מה ההשקעה בסמינר השיווק המיוחד?
לפני שתעבור לעלות הסמינר, שאל את עצמך שתי שאלות:
- מה מקסימום המכירות והזמנות העבודה שאני יכול להכניס כעת מבלי להגדיל הוצאות?
- על כמה עומדות ההכנסות כעת?
אני יכול לומר בבטחון מהיכרות אישית עם מאות בעלי עסקים במרוצת השנים, שהפער הוא גדול בהרבה מעלות הסמינר.
סמינר השיווק המיוחד הוא אחד מתוך 6 מפגשים בסדרת סמינרים מקיפה לבעלי עסקים במגוון נושאים מעשיים: מכירות, התארגנות ויעילות, פיננסים, השגת מטרות, טיפול יעיל בלקוחות ובכוח אדם.
המפגשים מתקיימים אחת לשבועיים (למעט בחופשות וחגים).
עלות סמינר השיווק המיוחד בלבד
(מפגש אחד בלבד):במקום המחיר המלא:
795 שח
קבל כעת במחיר מבצע מיוחד לפברואר 2014:
משתתף אחד: 695 ש"ח כולל מע"מ.
שני משתתפים: 1251 ש"ח כולל מע"מ
-
בונוס לנרשמים לסמינר של 20/02/14:
פגישת יישום שתתקיים לאחר הסמינר בתאום מראש
בטלפון או פנים-אל-פנים.במפגש הזה נעבור יחד על התוכנית שלך
ותקבל ייעוץ ועזרה ליישום בשטח.הצעד הראשון שלך
הצעד הראשון שלך הוא סמינר השיווק המיוחד.
הוא יתקיים בתאריך 20/02/2014 בין השעות 8:30 - 13:30
מקום: תל-אביב (פרטים ימסרו לנרשמים)
שריין את מקומך כעת ועבור לעמוד התשלום.
-
שריין את מקומך בסמינר כעת ועבור לעמוד התשלום:
-
-